dimecres, 10 d’octubre del 2007

Gerrard i Torres únics reds candidats al FIFA WORLD PLAYER 2007.

Steven Gerrard i Fernando Torres seran la representació red entre els 30 futbolistes candidats al títol de Millor Jugador de l'any 2007 segons la FIFA. La llista elaborada per una comissió d'experts de l'organisme internacional, serà remesa a tots els seleccionadors i capitans dels equips nacionals, que deuran escollir els 3 futbolistes que segons el seu criteri hagin estat els millors durant l'any en curs. La elecció deurà de fer-se sense escollir jugadors de la seva mateixa nacionalitat.

En totes les travesses hi figuren com a màxims favorits a endur-se el títol, el jugador argentí del FC Barcelona Lionel Messi i el brasiler del Milan AC, Kaká.

El guanyador i segon i tercer millors futbolistes de l'any, es coneixeran el proper dia 17 de desembre en una gala a la ciutat suisa de Zuric. Molta sort Reds!!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Además, Fernando Torres es el único jugador español que aspira a este premio.

un abrazo.

Alba ha dit...

És bó per el Liverpoll tenir dos jugadors aspirants al Fifa World Player. Han de sentir=se orgullós.
Salutacions

Carlos ha dit...

Este trofeo es una vergüenza, en el que sí están nominados jugadores como Thuram o Marquez y Cesc o Iniesta no

Lo dicho, una vergüenza, y ya tiene antecedentes, Cannavaro se llevo el del año pasado por hacer un buen mundial...

Saludos!

Stubbins ha dit...

A mi los nombres de Thuram o Márquez no son los que más me escandalizan. Yo encuentro vergonzoso que en la lista de candidatos aparezca Buffon, (que recordemos el año pasado era portero de 2ª division!!!) y no lo hagan nombres como Palop o Casillas.

En el caso del Barça, que aparezcan los antes comentados Thuram y Márquez y no lo haga Iniesta, es otro caso que confirma que a este premio solo optan los nombres, no los jugadores.

Un asco.

Anònim ha dit...

Si todos los candidatos han de haber estado lesionados al menos seis meses (Henry, Márquez, Cech, Eto´o....) nuestros candidatos serían Harry Kewell y Fabio Aurelio, sin duda.

P.D: A mi me gusta mucho Cannavaro, no entiendo que le den tantos palos (como a todos los centrales que ha tenido el Madrid en los últimoscien años).