divendres, 14 de març del 2008

Moscou passa per Londres.

El camí cap a Moscou, passa inevitablement per al menys una escala a la capital anglesa. El sorteig celebrat aquest migdia a Nyon (Suïssa) ha deparat un enfrontament entre Gunners i Reds, que no ha satisfet a cap de les dues parts.

Es tracta d'un enfrontament sense precedents en competició europea i del qual haurà de sortir un semifinalista que, capricis del destí, haurà d'enfrontar-se ben presumiblement a un altre club londinenc. Sempre i quan, el Chelsea solventi el seu duel amb el Fenerbahçe d'Istanbul turc.

Les dates per el doble duel entre Arsenal i Liverpool FC, seran el dimecres 2 d'abril a l'Emirates Stadium de Londres, mentre que la tornada, es disputaria sis dies després, el 8 d'abril a l'estadi d'Anfield. Es dona la casualitat, que tots dos conjunts disputaran entre ells tres partits en aquest període de menys d'una setmana. La raó no és altre que, tot just entremig dels dos enfrontaments europeus, s'hauran de tornar a veure les cares en duel corresponent a la Premier League en l'estadi londinenc el dissabte 5 d'abril.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Pudo ser mejor, pudo ser peor. Evitamos a Man Who y Barça hasta una hipotética final (por su parte, por la nuestra es fija) y tenemos una semifinal menos dura que otros. La parte negativa es que cruzamos con el Arsenal, pero creo que les van a pesar las piernas, casi siempre juegan los mismos.

Anònim ha dit...

Si queremos ser campeones no tenemos que tener miedo de nadie, si no al reves que nos tengan miedo a nosotros, que se lo pregunten a la Juventus al Chelsea(2 veces) al Milan(una pero tenian que haber sido las dos finales) al Barça y por ultimo al Inter de Milan, grandisimos equipos y todos pasaron por la piedra cuando les toco el Liverpool, y ahora no sera menos caera el Arsenal, despues el Chelsea menuda cruz tienen estos con nosotros y en la final el United, los rios de tinta que se escribiran si sucede lo que acabo de escribir, solo asi podremos borrar el mal gusto de boca que nos quedara por el fracaso de la Premier.

COME ON LIVERPOOL I LOVE REDS.

juan ha dit...

¿Cuándo veremos tus fotos de Milan?

Anònim ha dit...

eso, eso

Stubbins ha dit...

Milan??

Pero si es mentira. No fuimos. Jajajaja!!!

Calma nens, calma.

Estoy en ello, pero la actualidad manda. Ayer la noticia era el sorteo, hoy lo será el match contra el Reading, con lo que a buen seguro mañana colgaré las fotos y la crónica.

A little bit of patience, men.

@ James.

Yo al Barça no lo queria ver ni en pintura. No por lo deportivo, que a estas alturas ya da igual quien toque, si no por lo social. Me explico. El año pasado tuve que aguantar 3 meses (sorteo en diciembre de 8vos hasta marzo) las mil y una de los culés. Que si os vamos a meter quince, que si Rafa no es nadie, que si 5 Copas de Europa que no valen nada. Una pesadilla.

Eso si. Cuando al final ganamos, fueron "tres" los culés que vinieron a felicitarme.

Alba ha dit...

Potser els dos equips que ningú volia han quedat emparellats. Serà una eliminatoria vibrant que no donarà cap minuto de tregua als dos equips. A més, entre els dos partits també hi ha un de lliga entre els Arsenal y Liverpool. Més no es podia demenar.
Salutacions