dimarts, 8 d’abril del 2008

HELTER SKELTER!!!!

LIVERPOOL FC 4-2 Arsenal FC


When I get to the bottom
I go back to the top of the slide
Where I stop and turn
and I go for a ride
Till I get to the bottom and I see you again

Paul McCartney escrivia allà per el 1968 les línies que encapçalen aquest post i que donarien inici a una cançó que revolucionaria la música pop per la seva cruesa i ferocitat fins a les hores mai vistes. McCartney va composar la cançó després de llegir la crítica al tema I can see for miles dels no menys mítics The Who en la qual, es parlava de que era el tema més contundent que s'havia escrit fins a les hores. El Macca, sense haver escoltat la cançó dels Townsend & Daltrey, va agafar llapis i pentagrama i va composar un tema que va posar potes enlaire a tota la industria musical.
Quaranta anys després, novament a Liverpool bressol del POP i del FUTBOL amb lletres majúscules, uns TIOS vestits de vermell i comandats per un TIO amb barbeta tant mític com el propi Macca, han tornat a posar de manifest de cap a peus la lletra i el títol d'aquesta cançó en un partit d'anada i tornada on tots dos equips han repartit futbol a tort i dret.

S'acaben els elogis per definir i qualificar el partit d'aquesta nit a Anfield. Es fa difícil escriure una crònica d'un partit com aquest fent-ho tant sols des d'una vessant red. El partit d'aquesta nit, ha estat un autèntic homenatge a aquest esport anomenat futbol i per la gent que se l'estima i que a sovint son/som titllats de salvatges.

Dos equips totalment avocats cap a la victòria d'una manera noble. Cadascun d'ells amb les seves armes. L'Arsenal amb el seu futbol de toc, ràpid i brillant. El Liverpool amb el bloc, consistència i força tant física com mental com a principals baluards, han ofert un espectacle inigualable que de ben segur hauran aplaudit tots el espectadors que hagin seguit les evolucions del mateix sense cap altre interès que veure un simple partit de futbol. Aquesta nit la victòria ha caigut de la banda red i pot ser, que si el resultat haguès estat el contrari, aquestes línies tindrien un altre tó ben diferent, però el cas és que el Liverpool FC de Rafa Benítez, ja és semifinalista de la Champions 2007/08.

I el cert és que les coses han començat prou malament. L'Arsenal ha estat el clar dominador dels primers 25 minuts del partit d'una manera aclaparadora i fins i tot insultant. El mig del camp del Liverpool no ha pogut controlar en cap moment els ràpids moviments de pilota i de posicions dels jugadors de Wenger. Tal era el domini dels gunners que el gol no ha trigat a arribar. El mig-campista Diaby trencava tota la defensa red amb un brillant moviment entre línies, per plantar-se davant de Reina i fer el 0-1 que esmicolava l'avantatge del gol de Kuyt aconseguit a l'Emirates ara fa una setmana.

L'Arsenal en un quart d'hora ha vist com tot se li posava de cara i ha baixat pistonada a un ritme frenètic implantat des de l'inici del partit. Ha estat a les hores quan a començat a aparèixer el mig del camp red amb uns Xabi Alonso i Mascherano de menys a més i per sobre de tot, un Gerrard que ha abandonat la seva inicial posició de volant esquerra per situar-se com a organitzador per darrere de Torres i Crouch, avui titulars en l'avantguarda red.

Els de Benítez han trobat el premi a la seva revifada a la mitja hora del partit. Sami Hyypia, l'únic jugador que no havia errat cap acció durant els minuts de domini gunner, ha rematat tot sol a gol a la sortida d'un corner, tornant a igualar un partit que pocs, per no dir ningú, aventurava que tingués el desenllaç que a deparat.

L'equip de Londres ha sentit el gol d'una manera prou evident. El seu toc, ha desaparegut per complert i el partit, ha derivat cap a l'escenari que més li agrada al Liverpool i on més fort es sent. Aquest no és altre que les trinxeres del mig del camp, on jugadors com Mascherano, Xabi Alonso i per sobre de tots Dirk Kuyt, guanyen la partida amb la seva força a qualsevol retador.

Mica en mica, el matx anava caient del costat del Liverpool, però calia reafirmar-ho amb un gol. El gol a Anfield, té un cognom ben clar. Torres. I així ha estat. "El Niño" tot sol ha posat a tot Anfield potes avall amb una acció individual superba, treient les teranyines de la porteria d'un Almunia que res ha pogut fer per evitar l'avantatge del Liverpool en el marcador. Era el minut 69 i tot Anfield es veia a semifinals de la Champions. Ningú s'imaginava el que quedava per endavant.

A partir d'aquest moment, els de Benítez han cedit la iniciativa del joc, ben lògicament als de Wenger. Benítez efectuava el canvi de Crouch per Babel per aprofitar a la contra la velocitat de l'holandès. Quin canvi més savi i més oportú. Però abans de que Babel es convertís en un dels protagonistes de la nit, arribaria l'ensurt per a tot Anfield, quan Theo Walcot, recuperava una pilota gairebé en la seva pròpia àrea, per plantar-se amb una velocitat i una enorme habilitat per superar les escomeses dels defensors reds, per plantar-se a l'altre àrea i assistir en safata a Adebayor el gol que posava el 2-2 i la conseqüent eliminació del Liverpool de la Champions.

Restaven 6 minuts per acabar el partit i ben pocs confiaven amb el que el destí d'aquesta trilogia que va començar el 2 d'abril depararia. Tant és així que a la següent jugada, després de reiniciar-se el matx, Babel s'internava a l'àrea sent derribat per Touré. Penalty!!. Tot Anfield esclatava de goig, però calia rematar la feina tot fent efectiva la pena màxima. Qui si no Gerrard? Qui si no el gran capità? Dit i fet. Gerrard ajustava els seu xut a l'escaire d'Almunia i el Liverpool tornava a cobrar avantatge.

Quedaven quatre minuts per l'acabament, però Anfield encara havia de viure un quart gol dels seus, que ha arribat després d'una cavalcada de Babel cap a porteria i afusellant a Almunia, certificava el pas a semifinals dels de Benítez.

Quin partit. Quina nit. ANFIELD. Si algú li quedaven dubtes d'on radica la força d'aquest equip, avui pot ser les haurà esvaït per complert. La seva força és ANFIELD. THIS IS ANFIELD.

Ringo Starr deixava sentir el seu gemec gairebé al final del Helter Skelter que dona títol a aquest post amb un estruendós I've got blisters on my fingers!!! Exactament el mateix que un servidor està cridant a aquestes hores de la matinada, després de teclejar aquesta crònica.

Tinc els dits plens de nafres!!!!

FORMACIÓ:
Reina, Carragher, Hyypia, Skrtel, Fabio Aurelio, Kuyt (Arbeloa), Xabi Alonso, Mascherano, Gerrard, Torres (Riise) i Crouch (Babel)

1-1 Hyypia 30'
2-1 Torres 69'
3-2 Gerrard (pen) 86'
4-2 Babel 90'

52 comentaris:

Stubbins ha dit...

Quina nit!!

Es dificil puntuar individualment, però farme un esforç.

Hyypia: 5 pts.
Kuyt: 3 pts.
Torres: 1 pts

ANFIELD: 10 PTS.

Anònim ha dit...

Puntuació:

Hyypia 5
Gerrard 3
Torres 1

Efectivamente que noche, es de la que me recuerdan los partidos de los años 80 este liverpool es otro cuando se juega la orejuda......increible,sensacional,indescribtible, se me acaban los adjetivos para estos chicos, ahora a por el Chelsea, la final contra el united esta mas cerca.

Anònim ha dit...

Kuyt 5
Skrtel 3
Gerrard 1

Futbol es futbol.

Rafadalton ha dit...

Repetiré el SMS que li vaig enviar ahir a la nit a l'Stubbins -que consti per entendre'l bé que sóc culé-:

Feia temps q no disfrutava tant veient futbol. Clar, acostumat al Barça. Ara mateix esteu a anys llum. FELICITATS!!! GO REDS!!!

Stubbins, m'en penedeixo de no haver anat a veure'l amb tu ahir, al final el vaig veure a la cuina de casa meva, de peu els 90 minuts. La meva dona al menjador deia: per què crides?

Ja podeu estar contents, avui al bar on esmorço, a Sants, només es parlava del partidàs d'ahir.

Hyypia: 5 pts.
Torres: 3 pts.
Gerrard: 1 pts.

el Churi ha dit...

Skrtel 5

Hyypia 3

Kuyt 1

Felicitats a tots el vermells

Anònim ha dit...

Helter Skrtel 5

Sami 3

Babel 1

que partidazo. Los de Antena 3 no lo podían creer.

s(a)imon

Sentimiento Perico ha dit...

Mi más sincera enhorabuena!
http://sentimientoperico.blogspot.com

Anònim ha dit...

Vaya crónica, chato, casi mejor que el partido, que ya es decir. Solo decir que estoy muy orgulloso de mi equipo, mas allá de que no le hubieran hecho penalty a Babel y hubiéramos caído eliminados, hacía muchos años que no me lo pasaba tan bien viendo fútbol, y lo mejor es que con toda la gente que eh podido hablar me dicen lo mismo, aún sin ser del Liverpool, lo dicho, un orgullo.

Oh Sami, Sami....el mejor defensa red que me ha tocado vivir... 5 punts
Skrtel......¿quién jugará el año que viene con la vuelta de Agger?....3 punts
Kuyt....que mes lleva.....1 punt

Stubbins ha dit...

@ Luis

Pues si te cuento en que condiciones la escribí......

Con 4 pintas y media de Guinness (divino brebaje negro de la católica Irlanda) entre pecho y espalda, creo que la crónica salió más que aceptable.

Y si. Yo como tu, recibí miles de felicitaciones de los aficionados de los más variados equipos. El movil echaba humo.

@ Rafa Dalton

Bueno, ja saps on has de veure les semis contra el Chelsky.

@ James

Toma nota tu también hombre!! A ver cuando te pasas con David por el Collins.

ENHORABONA ROJOS D'ARREU DEL MON

Anònim ha dit...

foto molt interesant (?) de los últimos momentos del partido. La verdad es que Cesc me daba mucha pena, casi exhausto e intentando para a un muy fresco Babel:

http://soccernet.espn.go.com/gallery?id=524197&index=5&cc=

s(a)imon

Stubbins ha dit...

@ S(a)imon

Boníssima la foto amic meu!! Tant bona com el seu català!!

Yo es que lo flipo con vosotros mates! Lo de vuestros progresos con el catalán es para ponerse en pie y aplaudir al grito de BRAVO!!!

Yo con la imagen que me quedo de Cesc, es la de al marcar el Arsenal el primer gol. Vi a Cesc emocionadísimo, al borde de las lágrimas, como si se tratara del minuto 90. Como si todo estuviera hecho. En ese momento me dije que el partido era de los nuestros. No se si tuvisteis la misma reacción.

Salut amics!!

Anònim ha dit...

@ Stubbins

No querido amigo no tuve la msma sensacion todo lo contrario, estaba convencido de la eliminacion de la champions incluso con el 2-1 tambiem pensaba que estabamos eliminados porque daba por echo que el arsenal marcaria, solo al final con el gol de Babel respire tranquilo, fue un final antologico, me recordo muchisimo la 2ª champions del nited en BCN frente al Bayer Munich que todo se decidio en 1 minuto, lo conseguido ahora que no lo estropee el Chelsea y podamos celebrar una nueva final de Champions contra el United ó el Barça..............y salgamos campeones, seria un gran colofon de temporada y pensando que la proxima temporada ya no hay excusa que valga queremos la PREMIER si ó si.

Anònim ha dit...

ueeeeeeee! com em vaig alegrar de la victoria del liverpool, estava veient el partit amb el meu pare y com sempre k juga el liverpool nerviós al màxim, però bé va mereixer la pena. ARa a arribar a la final

Torres: 5 punts
Hyppia: 3 punts
Babel: 1 punts

salutacions amic!

Anònim ha dit...

Yo voto a Skrtel con 5 puntos o más. Qué central! Impresionante su partido. Luego, le doy 3 puntos a Babel y 1 a Torres.

Si bien, todos jugaron a gran nivel. Kuyt se fajó com un jabato, Gerrard marcó el penalti decisivo, Mascherano fue un pulmón, etc.

Disfrutamos de un partidazo. Y ahora a batir al Chelsea otra vez.

un abrazo.

Stubbins ha dit...

Una de parecidos razonables:

PAT RICE (2ª de Wenger) = President MONTILLA(con peluca)

juan ha dit...

5 puntos Hyypia
3 puntos Gerrard
1 punto Torres

Anònim ha dit...

Yo lo habria titulado,que noche la de ese dia,solamente decir gran ambiente en nuestro minikop,a disfrutar el momento,que no siempre se puede disfrutar de jugar una semifinal de la champions.
hyypia 5 puntos con 34 primaveras que tiene y aguantar el tiron,a los chavalines del arsenal tiene mucho merito,habra que preguntarle al señor houllier donde lo descubrio,esta es una directa para ti stubbins jejjeje y por cierto a jugado casi toda la temporada entera de titular eh nba jejejeje
3 carragher 3 puntos este chico tiene que tener 3 pulmones en vez de dos grande CARRA GRANDE EN MAYUSCULAS,
1punto Torres que no se que tiene que hacer este chico para que realmente le llegue a gustar a mi encargado,
Bueno chavales a disfrutar este momento que es nuestro momento
go on reds.

Anònim ha dit...

por cierto redmens o redgirls
en el hipotetico caso de que llegaramos a moscu ¿a quien os gustaria encontraros? o ¿a quien no os gustaria encontraros?
venga esas respuestas.

Anònim ha dit...

Lo siento pero no quiero al Man U, hoy iba con el Barça simplemente por si existe la mínima posibilidad de que les eliminen, cosa que con el Schalke 04 era una utopía.
Así que Tot el camp...

Stubbins ha dit...

@ Papi & Luis

Pues yo no quiero al Barça ni en pintura. Yo no quiero aguantar durante el periodo previo a la final a la culerada. SON INSOPORTABLES.

Prefiero al Man Who, aunque se trate de un partido, que no sé ni como calificarlo. EL PARTIDO.

Aún así, yo solo pienso en el Chelsky. Moscú encara queda lluny!

Alba ha dit...

Magnífic partit el de Anfield. La primera part els rivals es van estudiar i van aprofitar una de les seves ocasiones, pero a la segona, el festival de l'espectacle del futbol va estar a l'ordre del dia per part dels dos equips.
Jo donaria els 5 punts a l'equip. En un pas a la semis de la Chmapions es una injusticia donar punts individuals.
Salutacions

Carlos ha dit...

Ufff... que decir del partido. Impresionante!!!

Mis puntaciones:

5pt: Skrtel No marcó, no pudo evitar el gol de Adebayor, pero si no llega a ser por él, creo que nos caen tres o cuatro más. Impresionante el central que hemos fichado.

3 pt: Babel. Cuando vi que no salía en el once me dije... la que va a liar en la segunda parte. No me esperaba tanto... pero me alegré más aún por él, ya que necesitaba un partido como éste. Tenemos crack dentro de poco ^_^

1 pt: Hyppia. Supongo que pocos eran los que dudaban de su renovación, pero espero que tras el partidazo del martes haya disipado cualquier duda. Vaya maestro van a tener Agger y Skrtel. Lástima que sólo sea un año más.

Mención especial a Torres (golazo), a Gerrard (mal partido, mal ubicado, pero cuando tiene que estar está! Y eso sólo lo hacen los grandes), a Mascherano (que ya aburre... xDD) y por encima de todos a Kuyt. Sentaría antes a Torres que Forrest. Sólo su entrega ya merece un lugar en el once.

A disfrutar de la sensación, que en nada ya tenemos al Blackburn, partido trampa donde los haya, y a no pensar mucho en el Chelsea, que aún queda mucho.

Gracias Reds, por una noche tan mágica ^_^

Rafadalton ha dit...

@Stubbins
mala persona!!!

a més, el Barça avui en dia és un caramelet

Stubbins ha dit...

@ RafaDalton

Em reafirmo!!! sou insoportables!!! Vaja prèvia de 3 messos em vau donar l'any passat desde Novembre a Març abans dels vuitens de final.

Be, menys l'Alba i perque és una dama.

Per cert, encara estic esperant una nova invitació al Camp Nou per veure un partit del Barça. Que soc gafe o que?? jijiji.

Anònim ha dit...

@ Stubbins

Totalmene de acuerdo contigo el Bar$a ni loco, menuda paliza me dieron el año pasado me machacaron lo que no esta en lo escritos, que asco de gente luego se escondieron como ratas y no querian saber nada, me decian que no tenian tiempo para hablar de futbol, madre mia cuanto hipocrita dios mio.

La final contra el United, pero como dice Stubbins primero toca el Chelsea, vallamos paso a paso y solo asi podremos ser campeones

Y.N.W.A.

Anònim ha dit...

"SON INSOPORTABLES."

"Em reafirmo!!! sou insoportables!!"

"que asco de gente"

Bé, ja se sap que a la vida el pitjor que es pot fer és generalitzar ... però ja veig quin és el corrent predominant del blog ...

Una insuportable i fastigosa/Una insoportable y asquerosa.

Anònim ha dit...

@james primero de todo ya sabemos como son la gente del barÇa,son asi,pero no me ha gustado nada que les faltaras al respeto,como que asco de gente,porque mi mujer y tambien tengo muchos amigos mios que son del barÇa,y no son para nada unos asquerosos,primero son personas y esto es simplemente futbol,entiendo que como yo no puedas ver a los toffes o a los manwho,y yo soy el primero que habeces se me a ido la castaña,pero este es un blog de futbol y no un campo de batalla,


que nos perdonen la gente del barça
pero el formar esas preguntas de quien no queria en la final podia traer problemas.

Anònim ha dit...

@ Papi

Sabes que pasa papi que si lo digo de otra manera seria un hipocrita, yo tambien tengo familia de barça entre ellos mi padre (R.I.P) , y se lo digo tambien a ellos, y lo tienen que aceptar como yo acepto cuando me atacan al Liverpool,

No te imaginas lo que a mi me llegaron a decir el año pasado,.

De todas maneras si molestan mis comentarios, me lo dices y con dejar se escribir estamos al cabo de la calle.

Lo unico que si me sabe mal, es por Stubbins este es su blog y por nada del mundo quiero que salga perjudicado.

Mi mujer es periquita, mis hijos y yo reds, mis padres y abuelos dl barça, como puedes ver una inteso abanico de colores y cada uno aguanta la vela cuando le toca.

Seguro que tu mujer no se merece que halla dicho esa palabra pero al hablar del barça lo dicho por los que todos ya conocemos,

Como los nuevos reds a raiz de su españolización, ¿donde estaban cuando no estaba Rafa?
Ahora se ofenderan estos, lo dicho no se puede ser sincero, hay mucha gente que tiene al piel muy fina.

Anònim ha dit...

James, creo que no debes generalizar, cada persona es un mundo, seguro que hay indeseables de todos los equipos, y a esos no hay que hacerles ni caso, sean del Liverpool, del Barça o de la Cultural, pero en este blog hay buenos ejemplos de culés que merecen todo nuestro respeto.

Un saludo.

Stu, me alegro que vuelvas al rollo melómano, pero eres un poco monotemático ;-)

Anònim ha dit...

Los que conocen a los cules, ya saben a que cules me refiero,

despues del partido del martes, en el programa de Rac-1 a las 11 de la noche el comentarista empezo el programa leyendo infinidad de e-mail enviados por cules, echando pestes de su propio equipo, deseando ser iguales que nosostros, diciendo animaladas de sus propios jugadores, ¿que clase de aficion es? que no defiende a muerte a su equipo, se puede ser critico pero desear lo peor para tu equipo es de Juzgado de guardia.

Stubbins ha dit...

@ TOD@S

Vamos a ver. No creemos mal ambiente por una o varias expresiones poco acertadas o mal interpretadas.

En mi caso personal, he de aclarar que cuando he llamado "INSOPORTABLES" a los aficionados del Barça, me remitía a mi entorno de amigos culés particular, que me estuvieron todo el tiempo "martirizando". Entre ellos RafaDalton, que se ha sentido aludido y ya me ha contestado, en el mismo tono de broma que lo he hecho yo llamándome "mala persona" satirizando el célebre "Mira que es buena pesona" del programa APM de TV3.

Por su parte, creo que James también se ha explicado.

Este blog quizá ha crecido demasiado rápido, y ya no tan solo son los amigotes los que lo leen o consultan. Por lo tanto por mi parte si alguien se ha sentido ofendido por mi comentario (en ningún caso era mi intención) ruego que acepte mis modestas disculpas. En especial Dolors a la que considero una culé de enorme valía y su colaboración y amistad con el blog han sido siempre bien recibidas.

Y por favor, os rogaria a todos que a partir de ahora, seamos conscientes de lo que ponemos en los comentarios. YO EL PRIMERO.

Gracias a tod@s.

Anònim ha dit...

@ Stubbins

Lo que mas me duele es que hallas salido a disculparte cuando en relidad las bofetadas eran para mi, tu no has dicho nada malo, y yo tampoco lo que pasa es mi palabra si es malsonante y eso lo que realmente a molestado

te pido disculpas Stubbins te aseguro que no volvera a suceder.

Rafadalton ha dit...

@Stubbins

OOOHHH!! Com pots ser tan fals??? Ho habeu vist això??? Jo he estat el que et va haver d'aguantar les brometes per haver-nos eliminat de la Champions. I també totes les que m'has fet sempre que has vingut al Camp Nou i hem perdut, gafe cabrón!

Deixeu-nos tranquils als culés, per caritat humana!

Un culé fastigós,

que ara fa un any va escriure aquí aquests comentaris:

rafadalton ha dit...
Buenas!

Com a culé, primer de tot, felicitar-vos. Sou els justos vencedors de l'eliminatòria. Si el Barça hagués fet el 2n, jo m'hauria alegrat, però hagués estat una injustícia.

No se si heu sentit o llegit les declaracions de Gudjohnsen d'avui, però crec que ha donat al clau. Si us plau, no us ofeneu si diu que som millor equip (tècnicament s'entèn). Jo també crec que si els nostres jugadors haguessin estat al 100% i hagués posat els collons que vau posar els reds, s'hauria vist una altra eliminatòria. Però la mala preparació i la sobèrbia han fet que el Barça estigui fent una campanya dolenta.

Felicitats de nou. Tant de bo guanyeu la sisena! però haureu de suar molt, jugar amb aquesta intensitat i tenir més encert de cara a gol.

@jorgitored

Amaga't la bandera o no te la deixaran pujar. Escorcollen totes les bosses i no deixen entrar banderes (almenys a la final de la Champions no deixaven, potser ara no ho controlen tant)

8 / març / 2007 20:07


Stubbins ha dit...
@ RafaDalton

Gracies per la felicitació. Com be dius el Liverpool ha estat el clar guanyador de la eliminatoria i ha demostrat una millor preparació en tots el aspectes (tàctic, mentalització, etc.)de tots dos partits. Benitez ha guanyat clarament la partida a Rijkaard.

La veritat és que la imatge del Barça en aquests darrers partits esta sent bastant dolenta. Estant demostrant una falta d'ambició total. Crec que el veritable problema és aixó, l'ambició, la gana de guanyar que tenien ara fa dos anys.

El que és realment lamentable, és que després de guanyar a un equip com l'Athletic de Bilbao o com el Racing, es parli desde els mitjans esportius catalans de la reencarnació del Brasil de Mèxic 70. Fes una ullada i observa que aquest any els partits de debò (Sevilla (2), Internacional, València, Liverpool (2),etc)han estat derrotes. M'imagino que quan parles de la soberbia, vas per aqui. Els jugadors com a tal no crec que hagin estat prepotents. Però si el intangible ENTORNO. El que jo anomeno el lobby culé. jejeje.

Per acabar, desitjar-vos sort per la resta de temporada, començant per aquest dissabte amb el Madrid i dir-vos que el Barça amb un mínim de motivació se'n porta la lliga i copa de carrer. Querer es poder.

Salut!

8 / març / 2007 21:02


rafadalton ha dit...
@stubbins
doncs estic molt d'acord amb tu amb tot (inclús la clara victòria de Rafa B. sobre Rijkaard), exepte a lo de l'entorn. A exepció dels TBO's (Mundo deportivo&Sport) l'entorn (Arús, Rondos, ràdios, blogs, etc) ha estat bastant crític amb l'equip. Jo la sobèrbia la veig en els propis jugadors. Perarnau, com sempre, fa un anàlisi perfecte.

Torno a desitjar-vos sort, de debó. A partir d'ara a la Champions vaig amb el Liverpool. No us guardo cap rencor, al contrari. Fins i tot he sentit que el públic de The Rock va aplaudir el Barça al final del partit.

9 / març / 2007 02:07

Stubbins ha dit...

@ James.

Aceptadas las disculpas. Cap problema.

@ Luis

Monotemático?? Le hice un peazo de homenaje a Led Zeppelin en la crónica del 0-4 a el Olympique.

No muy tarde y si las cosas van bien, espero hacerle un homenaje a Morrisey (he's a manc, but I don't mind) con su canción BIGMOUTH dedicada a los detractores de Benítez. Buenooooooo ahora viene cuando se rebotan 15 o 20.

Quin dia portem!

Stubbins ha dit...

@ RafaDalton.

Joer!!! Espero que la gent no et malinterpreti i que es llegeixi el "cortar i pegar" que has fet.

Entre tu i jo ja sabem del pal que anem i la conya que portem.

Ara li foto una ullada al calendari i decideixo el partit que vull que em convidis al 9 Camp.

Rafadalton ha dit...

Quina conya? No se de quina conya em parles.

Ara, amb la polèmica culè, ja vas cap als 40 comments, eh brivall?

Stubbins ha dit...

@ RafaDalton

Aquest tema el considero ZANJAT I PUNTO. Vols que t'ho digui en xino??

chin chan choan chan-chu-llo.

Ara no sé si he dit Rivaldo no se vende. Espera que reviso el diccionari.

Rafadalton ha dit...

Zanjat? Ja veuràs quan t'enganxi ;^D

Anònim ha dit...

@ Stubbins,

Joder la que se aliado por dos palabras.

Anònim ha dit...

Enhorabuena, ya has llegado a la cuarentena,....pues se te ve joven la verdad.

lover ha dit...

Blog de Madrid Reds 42 con mi post
Blog de Barcelona Reds 42 comentarios con mi post...


El Madrid Barcelona de los reds, mucho más disputado que el de la Liga española!!!

Anònim ha dit...

@JAMES
perdona por no contestarte hasta ahora,pero acabo de llegar a casa,solo decirte y espero que todo quede zanjado,yo soy el primero que te entiendo,yo soy el primero que muchas veces se me va la castaña¿cierto stubbins?
yo lo unico te pido que espero que para las semifinales nos veamos y lo podamos hablar tranquilamente con una buena pinta,en muchas de las cosas de como piensas yo las comparto contigo,perdona si mi respuesta te ha molestado,a mi tambien me habria molestado,espero poder explicartelo con tranquilidad,y que los trapos sucios se lavan en casa pero es que no tengo tu e-mail ni numero,sobre todo te pido que no dejes de escribir en este blog por favor,lo unico que te puedo decir que BCNREDS es como una familia que nos conocemos desde hace muchos y somos REDS desde hace mucho mas que llegara Benitez,este tema de los que se han apuntado nuevos desde la era benitez es otro tema que te podria explicar,pero no es medio para contar lo dicho esto se habla entre nosotros ,como otras muchas cosas,bueno tio esepro verte en nuestro mini kop para semifinales poder conocerte que de momento aun no nos hemos visto.
un saludo y hasta pronto tio.

@ a todos redmens y redgirls,joder a disfrutar que estamos en semifinales y esto no se puede disfrutar siempre y en europa no nos preocupemos tanto por los rivales que lo que nos tienen que tener miedo son los rivalos a nosotros,que somos el liverpool y no tenemos miedo a nadie joder.

Anònim ha dit...

@Papi

Es todo un placer hablar contigo,ojala todo el mundo hablara como tu, la verdad es que me muero de ganas de visitar el mini kop, pero cuando no es por un motivo es por otro, supongo que es el problema de vivir a 20 Km de BCN mi hijo David (pronunciese Deivid)ya me lo ha pedido varias veces,espero no fallaros contra el chelsea.
Como tu dices lo de los nuevos reds es algo que me saca de mis casillas, piensa que la primera vez que pise Anfield tenia 12 años y a vosotros ya me e dado cuenta desde hace tiempo que sois reds desde hace mucho, se nota solo de leer vuestros comentarios.

Lo unico que echo de menos es ver mas ingleses en el equipo a los reds españoles estan felices con tanto español pero para mi es muy duro ver solo a Gerrard y a Carragher y al irlandes Finnan, el año pasado aun teniamos a Fowler y a Bellamy pero este año ni eso, no cuento a la gente joven que bienen del 2º Equipo.

mi e-mail lo tienes en mi web
www.redsanimalslfc.com

Xavi ha dit...

La meva dona estarà el diumenge a Anfield veient el L'pool-Blackburn i ho farà ni més ni menys a The Kop. Quin morro! No hi a res com tenir colegues al merseyside.
El próxim hi vaig jo!

Anònim ha dit...

Dolors no tens rao, jo soc del Barça i la nostre afició es una P........ M..........



Girona.

Anònim ha dit...

@xavi

¿Tu mujer es la primera vez que pisa anfield?

si es asi volvera totalmente transformada, si ya haido otras veces simplimente disfrutara del partido desde el mejor sitio del mundo

desde aqui un abrazo a todos los Kopites.

Stubbins ha dit...

@ Xavi

Em va fer molta il·lusió rebre el vostre mail. Pel que veig us va agradar l'experiència d'Anfield i de retruc la del Collins, on intentem crear una atmósfera el més semblant posible a The Kop.

Quina raó tens!!! Viure un partit a The Kop!!! Mira que hem anat vegades nosaltres i mai ha pogut ser. Lo més proper que hem estat, és al córner del main stand a tocar de The Kop.

Una forta abraçada i "enjoy the game"

@ James

Si noi. Xavi i su mujer estuvieron en Anfield viviendo el Liverpool - Barça del año pasado. Son del Barça pero disfrutaron tanto que se han convertido a la Red Faith ;-)

@ Girona

La pròpia Dolors ja va dir de no generaltizar, doncs no ho fem si us plau.

Anònim ha dit...

@ Stubbins

Cuando volvamos la proxima temporada a Anfield te vienes conmigo a the kop

Stubbins ha dit...

@ James

Ostias!! Se agradece James! El problema es que como yo hay unos cuantos esperando lo mismo, jejeje.
El dia que vea la banner de los BCN REDS colgada en The Kop, a mi me da algo.

Tanco puntuacions.

Hyypia: 37 pts.
Skrtel: 26 pts.
Torres: 13 pts.
Kuyt: 10 pts.
Gerrard: 8 pts.
Babel: 8 pts.

Puntuen per la general:

Hyypia: 5 pts.
Skrtel: 3 pts.
Torres: 1 pt.

Gracies a tots per la vostre col·laboració.

Anònim ha dit...

@ Stubbins

Pues que se pongan a la cola, ja ja ja.

Cuando sepamos el calendario de la proxima temporada, miramos de organizarlo para que sea contra el United ó el Neverton que son los que mas se disfruta por aquello de la rivalidad.

Anònim ha dit...

Soy cule y con el comentario del james no me siento ofendido para nada ,ya nos gustaria tener a los cules una aficion como el liverpool en los campos de futbol que se entregan del principio al final,esten arriba o abajo , y se dejan sus gargantas en el campo de futbol cada fin de semana animamando a sus jugadores ganen o pierdan.Para mi el liverpool es el mejor equipo del mundo, por sus jugadores y sobretodo por la aficion que tiene sois fantasticos, os mereceis llegar a Moscu y ganar.

P.D. Cada dia leo vuestras webs y comentarios sois geniales.Ati james se nota que te corre sangre red por las venas y lo as mamado desde pequeñito por lo que cuentas en los comentarios y lo que escribes en la wed.Lo dicho sois geniales los reds

(Lliça)

Anònim ha dit...

@ Lliça

Thanks You my friend.